مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-28سياسي

امنیت ایران الگو دیگر کشورهاست/ تفکر بسیجی باعث توسعه و پیشرفت کشور شد


امام جمعه موقت سنندج با اشاره به ناامنی ایجاد شده در منطقه گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار دارای امنیتی پایدار است و به الگوی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ماموستا محمد امین راستی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی به الگوی عینی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حالی که ناامنی در کشورهای منطقه وجود دارد که ایران اسلامی دارای امنیت پایدار است و به همین دلیل امروز این امنیت در سایه حضور مردم در صحنه به دست آمده است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به سالروز تاسیس بسیج عنوان کرد: عده ای می خواستند که بعد از پایان جنگ تحمیلی بسیج منحل شود ولی امروز به برکت تفکر بسیجی است که کشور به توسعه و پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج تفکر جهانی است، بیان کرد: امروز ایران اسلامی در سایه وجود تفکر بسیج و بسیجی می تواند از آرمان های خود دفاع کند و در اولج اقتدار در مقابله توطئه های دشمن ایستادگی کند.

ماموستا راستی با اشاره به نقش امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری گفت: همه باید تلاش کنیم تا تفکر بسیج را به نسل های جدید منتقل کنیم تا زمینه برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایران الگو دیگر کشورهاست/ تفکر بسیجی باعث توسعه و پیشرفت کشور شد

امنیت ایران الگو دیگر کشورهاست/ تفکر بسیجی باعث توسعه و پیشرفت کشور شد