مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:422014-11-28سياسي

دلایل مخالفت نوربخش با ادغام منابع درمان صندوق های بیمه ای


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشریح دلایل مخالفت سازمان تحت امرش با طرح ادغام منابع درمانی صندوق های بیمه ای از جلسه صبح فردایش با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمدتقی نوربخش در نشست خبری که بعدازظهر امروز به منظور اعلام موضع سازمان تامین اجتماعی در خصوص طرح ادغام منابع درمانی صندوق های بیمه ای در محل بیمارستان میلاد تهران برگزار شد گفت: ادغام منابع درمانی، صندوق های بیمه ای را به سه دلیل دچار اشکال می کند؛ یکی از این دلایل، متفاوت بودن درصد کسورات حق بیمه در صندوق هاست.

وی افزود: در سازمان تأمین اجتماعی نه بیستم منابعی که کسر می شود از حدود 9 درصد حقوق ها و دستمزدها تأمین شده است که این رقم برای درمان بیمه شدگان مصرف می شود.

وی با بیان این که در سایر صندوق ها از جمله سازمان بیمه سلامت نیز این رقم معادل شش تا هفت درصد پیش بینی شده است اظهار کرد: در سایر صندوق ها نیز این رقم به تبع متفاوت است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر این که منابع درمان تأمین اجتماعی به دلیل متفاوت بودن حق بیمه، تفاوت در مأخذ دریافت حق بیمه و تفاوت در مکانیزم های صندوق های بیمه ای قابل ادغام با سایر صندوق ها نیست تصریح کرد: در لایحه دولت نیز این طرح دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مخالفت نوربخش با ادغام منابع درمان صندوق های بیمه ای

دلایل مخالفت نوربخش با ادغام منابع درمان صندوق های بیمه ای