مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:372014-11-28سياسي

امام جمعه سمیرم: اقتصاد مقاومتی پشتیبان نظام و اقتصاد کشور است


ایران با داشتن نیروهای بسیجی و اقتصاد مقاومتی از تهدیدهای دشمن در امان است.

- " از سمیرم، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: محاسبات انسان در قیامت بر اساس اعمال افراد است و ما باید به قبل از اینکه به حسابمان رسیدگی شود خودمان اعمال و رفتارمان را مورد ارزیابی و رسیدگی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اعمال انسان در محشر پنج گونه محاسبه می شود افزود: بر اساس آیات قرآن گروهی به غیر حساب هستند و اینان افرادی از مردان در راه حق هستند که بدون این که پرونده او را باز کنند و ترازویی برای سنجش اعمالش قرار دهند بلافاصله وارد بهشت می شوند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: گروهی از مردم جز امور مادی و مسائل ظاهری هدفی ندارند و تکلیفشان روشن است و نیازی به حساب ندارند چون هیچ عمل خیری انجام نداده اند و اینان سریع الحساب هستند.

وی افزود: گروه دیگر کسانی هستند که نه کافر و نه مؤمن خالص اند بلکه حد وسط هستند و تعیین سرنوشت نهایی این گونه افراد بر اساس میزان اعمالی که انجام داده اند نیاز به حساب دارد که در قرآن از این گروه با نام حساب یسیر یاد شده است.

رجایی پور با اشاره به اینکه حسابرسی گروه چهارم حساب شدید است اذعان کرد: منظور از حساب سخت محرومیت بدکاران از گذشت و عفو و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمیرم: اقتصاد مقاومتی پشتیبان نظام و اقتصاد کشور است

امام جمعه سمیرم: اقتصاد مقاومتی پشتیبان نظام و اقتصاد کشور است