مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 10:322014-11-28سياسي

امام جمعه دامغان: دولت از مسئله اقتصاد مقاومتی غافل نباشد


دولت و هیئت مذاکره کننده ایرانی باید با مقاومت مقابل زیاده خواهی ها ایستادگی کند و از مسئله اقتصاد مقاومتی غافل نباشد.

- " از دامغان، حجت الاسلام والمسلین سیدمحمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در طول یک سال گذشته، 10 دور مذاکرات را با غربی ها پی گرفته است.

وی تصریح کرد: در روز سوم آذر ماه امسال و در آخرین دور مذاکرات، تصمیم بر این شد که این گفت وگوها به مدت هفت ماه و چند روز دیگر ادامه پیدا کند؛ در این مدت هم هر ماه 700 میلیون دلار از اموال ایران بازگردانده می شود.

امام جمعه دامغان ادامه داد: نکته مهم دیگر این بوده که هیئت مذاکره کننده ایرانی در عین حال باید با مقاومت مقابل زیاده خواهی ها ایستادگی کند و از مسئله اقتصاد مقاومتی غافل نباشد.

ترابی بیان کرد: باید متکی به تولید داخلی خود باشیم و بدانیم که اگر مسئله هسته ای هم حل شود، مشکلات اقتصادی به طور کامل رفع نمی شود و باید به داخل توجه داشته باشیم و این، مسئله ای است که بارها رهبری به مسئولان توصیه کرده اند.

وی با بیان اینکه هر کس به مقدار فهم و درک و نفوذ خود مورد آزمایش الهی قرار می گیرد، اضافه کرد: هر کس در موقعیت کاری خود به مقدار نفوذ و مسئولیتش آزمایش می شود؛ هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دامغان: دولت از مسئله اقتصاد مقاومتی غافل نباشد

امام جمعه دامغان: دولت از مسئله اقتصاد مقاومتی غافل نباشد