مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 10:222014-11-28سياسي

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است


نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به تمامی آحاد جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت بسیج را یکی از ارزشمندترین یادگارهای امام راحل دانست و افزود: بسیج از بدنه و متن مردم تشکیل شده است.

وی همچنین حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اهداف والای امام خمینی(ره) را از وظایف مهم بسیج توصیف کرد و اظهارداشت: بسیج برای کشور همیشه نقشی اساسی و حیاتی ایفا می کند.

خطیب جمعه رشت در ادامه به روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مایه اقتدار، عزت اسلام و ایران هستند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ایران یک نیروی راهبردی است، افزود: این نیرو توان بسیار بالایی در عرصه های مختلف دارد.

آیت الله قربانی تصریح کرد: نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت بالایی در دفاع و صیانت از مرزهای این مرز و بوم است.

وی همچنین به ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام اشاره کرد و گفت: زندگانی سراسر مهر امام کاظم(علیه السلام) در بردارنده نکات بسیار آموزنده اخلاقی است.

امام جمعه رشت افزود: کمک به محرومان، نیازمندان و ستمدیدگان جامعه اصل بزرگی در زندگانی امام کاظم(علیه السلام) بود و برطرف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است