مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 09:372014-11-28فرهنگي

عده ای در سینما به یکباره پولدار شدند/ پسر «عباس قلی خان ها» در سینمای ایران


کارگردان و همچنین تهیه کننده فیلم «میهمان داریم» در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرگزاری مهر از پولدار شدن برخی افراد در سینما به عنوان یکی از اتفاقات عجیب مالی چند سال اخیر سینمای ایران و همچنین حضور افرادی مانند پسر «عباس قلی خان ها» که هیچ متر و معیار .

- کارگردان و همچنین تهیه کننده فیلم میهمان داریم در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرگزاری مهر از پولدار شدن برخی افراد در سینما به عنوان یکی از اتفاقات عجیب مالی چند سال اخیر سینمای ایران و همچنین حضور افرادی مانند پسر عباس قلی خان ها که هیچ متر و معیار مشخصی برای سینما ندارند، سخن گفتند.

خبرگزاری مهر- گروه هنر: میهمان داریم از جمله فیلم هایی است که در حوزه دفاع مقدس ساخته شده و البته مخاطب را با واقعیت ها و دنیایی پس از جنگ و دفاع مقدس رو به رو می سازد.

پدر و مادری که در میهمان داریم معرفی می شوند با بازی پرویز پرستویی و آهو خرمند 4 فرزند دارند که ما در ابتدای فیلم تنها یکی از آنها را با بازی بهروز شعیبی می بینیم که جانباز است و خانواده تلاش دارد او را از آسایشگاه اعصاب و روان به خانه منتقل کند و بعد در ادامه فیلم 3 فرزند دیگر این خانواده که البته شهید شده اند، به زندگی طبیعی آنها وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در سینما به یکباره پولدار شدند/ پسر «عباس قلی خان ها» در سینمای ایران

عده ای در سینما به یکباره پولدار شدند/ پسر «عباس قلی خان ها» در سینمای ایران