مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 09:122014-11-28دانش

واگذاری مسئولیت کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان به دانشگاه لرستان


مسئولیت کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان دانشجویی خرم آباد به دانشگاه واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: این دانشگاه برای رفع نیازهای این دانشگاه به فضای خوابگاهی، زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذارانی که چارچوب های دانشگاه را بپذیرند قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر اخذ مجوز از هیات امنای دانشگاه برای واگذاری زمین به بخش خصوصی جهت ساخت خوابگاه دانشجویی هستیم افزود: رایزنی هایی نیز با استاندار، معاون عمرانی و مدیر کل راه و شهرسازی استان برای اختصاص بخشی از اراضی مسکن مهر کمالوند که اراضی آن متعلق به دانشگاه لرستان بوده جهت احداث خوابگاه صورت گرفته است.

رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه در جلسه ای در استانداری که حضور یافته ام اولین حرفم این بود که وضعیت خوابگاههای خودگردان خرم آباد اسفناک است و وضعیت این خوابگاه ها درشأن دانشجو نیست.

عزیزی از واگذاری مسئولیت کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان دانشجویی خرم آباد به دانشگاه لرستان خبر داد و تصریح کرد: طبق قانون وظیفه نظارت بر خوابگاههای خودگردان بر عهده دانشگاه مادر استان است، اما تاکنون مسئولیت کمیته ناظر بر این خوابگاه ها در خرم آباد برعهده دانشگاه پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مسئولیت کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان به دانشگاه لرستان

واگذاری مسئولیت کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان به دانشگاه لرستان