مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 08:522014-11-28دانش

پژوهش های دانشگاهی باید با اولویت رفع نیازهای استان سیستان و بلوچستان باشد


معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان دارای صد هزار دانشجو و صدها هزار دانش آموخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان، علی وطنی در در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری سیستان و بلوچستان افزود: باید از این علوم جهت رشد و توسعه بهره برد تا استان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی بیان کرد: وجود شرایط نامساعد اقلیمی نظیر خشکسالی و ریزگردها نباید مانع توسعه استان شود چرا که به کمک علم و فناوری می توان این مشکلات را رفع کرد.

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت های دانش بنیان به عنوان بخش خصوصی باید در راستای به فعلیت رساندن فرصت های موجود در استان و تبدیل این فرصت ها به مزیت تلاش کنند.

وی با بیان این که سیستان و بلوچستان به مرحله بلوغ علم رسیده است، افزود: وزش باد و انرژی آفتاب و امواج دریا فرصت‎هایی هستند که می‎توان براساس آنها طرح‎های زیادی در این استان ایجاد و تولید ثروت کرد.

وی خاطرنشان کرد: تولید گیاهان دارویی از دیگر فرصت های ارزشمند استان است که باید با کمک شرکت های دانش بنیان به سمت ارزآوری پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های دانشگاهی باید با اولویت رفع نیازهای استان سیستان و بلوچستان باشد

پژوهش های دانشگاهی باید با اولویت رفع نیازهای استان سیستان و بلوچستان باشد