مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 08:022014-11-28سياسي

داعش یعنی دلار آمریکا علیه شرافت انسانی و اسلامی


نماینده مردم اهواز در مجلس ضمن تاکید بر نقش علما و نخبگان جهان اسلام در آگاهی بخشی و روشن گری نسبت به ماهیت گروههای تکفیری مانند داعش گفت: آنها به دنبال این هستند که وحدت امت اسلامی را به تفرقه و دو دستگی مبدل کنند.

- ناصر سودانی در گفت و گو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این که رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره برای تمام آحاد مختلف جامعه راهگشا و روشن گر است اظهار کرد: در خصوص پیدایش داعش ایشان از همان ابتدا مهمترین نکته را یاد آور شدند که می خواهند ذهن ها را از موضوع مظلومیت فلسطین منحرف کنند و موضوع اول جهان اسلام را به حاشیه تبدیل کنند و نوک حمله و جهت گیری به جای این که به سمت اسراییل باشد در داخل خود جوامع اسلامی به یک جنگ به درگیری داخلی تبدیل شود.

وی افزود: در حقیقت استکبار جهانی خنجری را به دست تعدادی از مسلمانان ساده لوح و فریب خورده و بعضا متعصب و بدون برخورداری از تفکر عمیق و ریشه دار از اسلام که هیچ گونه آشنایی با آن ندارند داده تا سینه ی برادران خود را به وسیله ی آن خنجر بشکافند.

نماینده مردم اهواز در مجلس خاطر نشان کرد: در واقع اینان در فضای جهان اسلامی قصد دارند هم چهره اسلام ناب و تابناک را خدشه دار کنند و هم نیروها و امکانات جوامع اسلامی را هدف قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش یعنی دلار آمریکا علیه شرافت انسانی و اسلامی

داعش یعنی دلار آمریکا علیه شرافت انسانی و اسلامی