مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 07:222014-11-28پزشكي

کاهش سن ابتلا به تصلب شرایین در ایران/مردم باید ورزش کنند


پدر پیوند قلب ایران با اظهارتاسف از اینکه سن ابتلا به تصلب شرایین در کشورمان پایین آمده است، گفت: به علت گران بودن شدید هزینه های درمان و مشکلات جدی و حتی عوارض پس از بیماری، - بهترین راه پیشگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین ماندگار در آستانه برگزاری روز ملی آترواسکلروز (چوبی شدن عروق قلب)، اظهار داشت: همین امر و بررسی راهکارهای عملیاتی در زمینه دارو و درمان به اهمیت برگزاری کنفرانس یک روزه آترواسکلروز می افزاید.

وی خاطرنشان کرد: عواملی نظیر کنترل و شناخت دیابت، کنترل فشارخون، فعالیت های بدنی مناسب، داشتن رژیم غذایی مناسب، کاهش آلودگی های زیست محیطی مانند کاهش آلودگی هوا، صوتی و امواج رادیویی و امواجی که به صورت مرتب فرستاده می شود برای پیشگیری از ابتلا به تصلب شرایین بسیار مهم است.

پدر پیوند قلب ایران هشدار داد: حال آن که عدم رعایت موارد مهم به عنوان ریزفاکتورهای مهم تلقی می شود که شانس فرد را برای ابتلا به این بیماری نیز افزایش خواهد داد.

به گفته وی، افزایش مصرف کالری، پرخوری، چاقی و بی تحرکی هم از دیگر عوامل افزایش دهنده ابتلا به تصلب شرایین محسوب می شود.

این فوق تخصص جراحی قلب و عروق تصریح کرد: بدون شک ریزفاکتورهای کوچک تر که تا حدی شناخته شده اند اما در سطح جامعه نیازمند بررسی هستند باید توسط دانشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن ابتلا به تصلب شرایین در ایران/مردم باید ورزش کنند

کاهش سن ابتلا به تصلب شرایین در ایران/مردم باید ورزش کنند