مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 06:472014-11-28فرهنگي

ربانی به فارس خبرداد گرنت همچنان مشکل اول است/ علاقه ناشران خارجی به برخی آثار


مدیر آژانس ادبی غزال با اشاره به تمایل ناشران خارجی برای ترجمه آثار ایرانی گفت: اکثر ناشران در حال تصمیم گیری برای نشرشان در سال 2015 هستند از این رو پیرامون برخی کتاب ها اطلاعاتی خواسته اند.

- علیرضا ربانی مدیر آژانس ادبی غزال در گفت وگو با خبرنگار فارس پیرامون پیگیری قرارهای کاری که در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گذاشته شده و ادامه روند همکاری با ناشران خارجی اظهار داشت: پس از اتمام نمایشگاه فرانکفورت تا به امروز مکاتبات بسیاری از سوی ناشران خارجی واصل شد که برخی از آنها خواهان اطلاعات بیشتری از کتاب ها بودند و پیرامون برخی موارد در حال بررسی مسایل هستیم.

وی در ادامه گفت: این روزها مصادف با روزهای آخر سال میلادی است و اکثر ناشران در حال تصمیم گیری برای نشرشان در سال 2015 هستند از این رو پیرامون برخی کتاب ها اطلاعاتی خواسته اند.

ربانی با بیان اینکه پیرامون برخی کتاب ها درخواست برای ترجمه کامل ارسال شده اما هزینه این ترجمه بسیار سنگین است که قادر به پرداخت نیستیم، افزود: گرنت یکی از مشکلات این روزهای ماست، اما بدین واسطه که همه کشورها خواهان رشد ادبیات هستند از این رو گرنت پرداخت می کنند، اما در کشور ما یا تصمیمی گرفته نشده و یا اگر گرفته شده به مرحله اجرا نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربانی به فارس خبرداد گرنت همچنان مشکل اول است/ علاقه ناشران خارجی به برخی آثار

ربانی به فارس خبرداد گرنت همچنان مشکل اول است/ علاقه ناشران خارجی به برخی آثار