مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 04:122014-11-28سياسي

هتل 10 طبقه شمال تهران تخریب می شود


زمین، مرتع، جنگل و ساحل متعلق به تمام مردم و نسل امروز و آینده است.

باید بدانیم انفال عمومی متعلق به یک دولت و وزارتخانه نیست و اموال ملی محسوب می شود - معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر هنگام ساخت، هتل 10 طبقه جاجرود توسط مسئولان دیده می شد و از ساخت هتل جلوگیری می کردند اکنون مجبور نبودیم آن را تخریب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در همایش حفاظت منابع طبیعی، حفظ محیط زیست و اراضی کشور به موضوع زمین خواری در سال های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: منظور از زمین خواری این است که زمینی را تصرف کنند و پس از تغییر کاربری آن را به فروش رسانده و در فرآیندی غیرقانونی مبلغ بسیاری کسب شود.

وی همچنین با اشاره به ساخت هتل 10 طبقه جاجرود در حومه شهر تهران، اظهار کرد: اگر هنگام ساخت، هتل مذکور توسط مسئولان دیده می شد و از ساخت هتل جلوگیری می کردند اکنون مجبور نبودیم آن را تخریب کنیم.

معاون اول قوه قضاییه بر انجام اقدام به موقع توسط دستگاه ها تأکید کرد و افزود: زمین، مرتع، جنگل و ساحل متعلق به تمام مردم و نسل امروز و آینده است.

باید بدانیم انفال عمومی متعلق به یک دولت و وزارتخانه نیست و اموال ملی محسوب می شود بنابراین نیازمند برنامه ریزی بین دستگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل 10 طبقه شمال تهران تخریب می شود

هتل 10 طبقه شمال تهران تخریب می شود