مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 03:222014-11-27فناوري

موضع گیری قانونگذار در خسارت مشترکان موبایل


ما در بسیاری از موارد با یک شبکه پایدار مواجهیم که لازم است در آن تمام خدمات به درستی ارائه شود اما گاه ممکن است در یک دوره گذر قرار بگیریم.

- معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ارائه ی توضیحاتی درباره ی اختلالات موبایلی و خسارت های وارده به کاربران پرداخت.

غلامرضا داداش زاده در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلالاتی که در راستای ورود اپراتورها به نسل های بالاتر ارتباطی برای مشترکان آنها ایجاد شد، آیا حق و حقوقی برای آنهایی که مثلا بسته اینترنتی یک اپراتور را فعال کرده و امکان استفاده مناسب از آن را نداشته اند وجود دارد، اظهار کرد: بحث خسارت در کیفیت سرویس یکی از شاخص های ما به حساب می رود و در تمام دنیا نیز این یک امر عادی است، اما باید به این نکته توجه کرد که گاهی به دلیل مسائل فنی ممکن است اختلالاتی ایجاد شود.

وی ادامه داد: ما در بسیاری از موارد با یک شبکه پایدار مواجهیم که لازم است در آن تمام خدمات به درستی ارائه شود اما گاه ممکن است در یک دوره گذر قرار بگیریم.

وضعیت فعلی اپراتورها برای ورود به نسل های بالاتر ارتباطی نیز چنین وضعیتی به شمار می رود.

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در عین حال عنوان کرد: سازمان و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای گذر از این مرحله یک دوره یک ساله در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری قانونگذار در خسارت مشترکان موبایل

موضع گیری قانونگذار در خسارت مشترکان موبایل