مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 23:272014-11-27سياسي

با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای بیدخون عسلویه با حضور پرشور مردم برگزار شد


سومین یادواره شهدای بیدخون عسلویه با حضور پرشور مردم برگزار شد.

- " از عسلویه، مسئول ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر پنجشنبه شب در سومین یادواره شهدای بیدخون شهرستان عسلویه اظهار داشت: امروز تمام ترس و وحشت دشمن از بسیج و تفکر بسیجی است.

حسین کارگر با بیان خاطراتی از شهدا افزود: امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست؛ باید با مطالعه زندگی و وصیت نامه شهدا تمام سعی و هدفمان را به سمتی معطوف کنیم که رضایت آنها را به دنبال داشته باشد.

وی یادآور شد: تکمیل کننده توان یگان های نظامی ما در جنگ نیروهای مخلص و ایثار گر بسیج بودند و همین معنویت های آفریده شده در دوران طلایی دفاع مقدس نام بسیج را تا ابد ماندگار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه نیز بیان کرد: امروزه بسیج در تمام عرصه ها حضور فعالانه دارد و بسیجیان همواره برای انجام ماموریت و لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب آماده و مهیای جانفشانی هستند.

خلیل رفعتی به حضور دشمنان در سوریه اشاره کرد و گفت: دشمنان با حضور در سوریه قصد براندازی نظام این کشور اسلامی در ظرف 15 روز را داشت که امروز شاهدیم تفکر بسیج به کمک دولتمردان سوری آمده و تا پای جان جوانان بسیجی سوریه ای برای آزادی و رهایی کشورشان از چنگان دشمنان، مقابله و مبارزه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای بیدخون عسلویه با حضور پرشور مردم برگزار شد

با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای بیدخون عسلویه با حضور پرشور مردم برگزار شد