مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:422014-11-27اقتصادي

رییس امور مالیاتی دماوند خبر داد اجرای طرح رفع تبعیض مالیاتی در دماوند


رییس اداره امور مالیاتی شهرستان دماوند از اجرای طرح رفع تبعیض مالیاتی در شهرستان دماوند خبر داد.

- " در دماوند، با بیان اینکه در پرداخت مالیات موضوعی به عنوان مرور زمان مالیاتی وجود دارد، اظهار داشت: در این زمینه مردم باید در کنار حقوق شهروندی که قانون برای آنها پیش بینی کرده است، وظایف ویژه ای را انجام دهند.

وی تحویل و پرداخت اظهارنامه مالیاتی را از جمله این تکالیف شهروندان دانست و افزود: اگر کسی اظهارنامه خود را به موقع تحویل دهد، از معافیت سالانه مالیاتی برخوردار می شود؛ مالیات کسانی که اظهارنامه مالیاتی خود را تحویل می دهند، محاسبه می شود تا مشکلی در بحث مالیاتی آنها به وجود نیاید.

رییس اداره امور مالیاتی شهرستان دماوند تصریح کرد: کسانی که اظهارنامه خود را تحویل نمی دهند تا پنج سال فرصت مرور زمان مالیاتی خود را دارند؛ در این زمینه ممکن است از این موضوع این طور برداشت شود که اداره امور مالیاتی نسبت به کسانی که اظهارنامه خود را پرداخت نمی کنند یا تحویل نمی دهند، بی اهمیت است.

همتی ادامه داد: احتمال این وجود دارد که در سه سال نخست اداره دارایی کاری با آنها نداشته باشد، اما این موضوع اجحاف در حق کسانی به حساب می آید که مالیات خود را به موقع پرداخت می کنند و قطعاً با کسانی که اظهارنامه نمی دهند، برخورد جدی صورت می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس امور مالیاتی دماوند خبر داد اجرای طرح رفع تبعیض مالیاتی در دماوند

رییس امور مالیاتی دماوند خبر داد اجرای طرح رفع تبعیض مالیاتی در دماوند