مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:372014-11-27اقتصادي

مدیر کمیته امداد مرودشت خبر داد رشد 24 درصدی صدقات در مرودشت


مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در 8 ماهه نخست امسال 6 میلیارد و 700 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.

- سید علی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: صدقات به دست آمده در راستای حل مشکلات معیشتی، جهیزیه، تحصیلی، مسکن و.

هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نتایج پرداخت صدقه کمک به نیازمندان و محرومان جامعه اسلامی است، تصریح کرد: علاوه بر صدقه، کمک های مردمی و وجوهات امانی جمع آوری شده از طرف مردم نوع دوست این شهرستان معادل 38 میلیارد ریال برآورده شده است.

مدیرکمیته امداد مرودشت اضافه کرد: این مبلغ از 37 هزار صندوق فعال صدقه به دست آمده که این تعداد شامل 36 هزار صندوق کوچک، 800 صندوق بزرگ و 200 صندوق کوچک است.

حسینی علت افزایش صدقات، کمک های مردمی و وجوهات امانی را اعتماد عمومی، تبلیغات و برنامه ریزی دانست و یادآور شد: مردم بر این باورند که هر چقدر نهادها و دستگاه های دولتی با صداقت و شفافیت بیشتری خدمات خود را به مردم ارائه دهند در مقابل مردم نیز در مواقع ضروری پشتوانه آن ها خواهند بود و این امر در مورد کمیته امداد بارها ثابت شده است.

انتهای پیام/2448/الف10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمیته امداد مرودشت خبر داد رشد 24 درصدی صدقات در مرودشت

مدیر کمیته امداد مرودشت خبر داد رشد 24 درصدی صدقات در مرودشت