مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:172014-11-27اقتصادي

شهردار تبریز خبر داد اختصاص 50 میلیارد ریال برای احیای ربع رشیدی تبریز


شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار سال 94 برای احیای مجموعه ربع رشیدی خبر داد و گفت: ظرف 3 سال آینده می توانیم اهداف هیئت امنا را در این ارتباط محقق کنیم.

- " از تبریز، صادق نجفی امشب در جلسه بررسی مشکلات احیای مجتمع علمی و فرهنگی ربع رشیدی اظهار کرد: محدوده ربع رشیدی از 58 قطعه تشکیل یافته که در داخل این محدوده ساخت و سازهای غیرمجاز بسیاری انجام گرفته و حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی مورد نیاز است.

وی افزود: احیای این مجموعه ظرف یک سال امکان پذیر نیست؛ بلکه سال ها زمان و میلیاردها تومان اعتبار مورد نیاز است، با این حال آماده هستیم برای سال آینده 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر بگیریم و به تدریج و ظرف حدود 3 سال به اهدافی که مورد نظر هیئت امنا است نزدیک تر شویم.

نجفی خاطرنشان کرد: برای انجام این مهم لازم است تمام مدیریت پروژه بر اساس تعریف و سیاست هایی که وجود دارد در اختیار شهرداری قرار گیرد تا سیاست های هیئت امنا را اجرا کنیم و در تمام مدت اجرا به سرمایه گذاری بپردازیم و در این صورت هیچ گونه هبه ای امکان پذیر نخواهد بود.

شهردار تبریز گفت: در بخش هایی که مربوط به میراث فرهنگی و علوم پزشکی است، این نهادها می توانند وارد شوند و به انجام وظایف خود با مدیریت شهرداری و نظارت هیئت امنا بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز خبر داد اختصاص 50 میلیارد ریال برای احیای ربع رشیدی تبریز

شهردار تبریز خبر داد اختصاص 50 میلیارد ریال برای احیای ربع رشیدی تبریز