مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 17:422014-11-27سياسي

امروز نخستین مجتمع شتر شیری ایران در طبس کلنگ زنی شد


امروز با حضور نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی فاز نخست نخستین مجتمع شتر شیری ایران در طبس به مساحت 25 هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

- " از طبس، بعد از ظهر امروز با حضور نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی، فاز نخست نخستین مجتمع شتر شیری ایران در طبس به مساحت 25 هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت ساربان کویر طبس در خصوص این مجتمع اظهار داشت: از سال 89 استارت انجام برنامه ها در این خصوص عملی شد و با توجه به مشکلات زیاد و پیگیری های فراوان بعد از یک سال و نیم مجوز اولیه دریافت شد و این مجتمع برای نخستین بار در طبس به مساحت 25 هزار متر مربع در حال راه اندازی است.

رسول عراقی تصریح کرد: در ایران مجتمع پرورش شتر وجود دارد اما مجتمع پرورش شتر شیری وجود ندارد و فقط این امر در دو کشور امارات و آمریکا انجام گرفته است که به نوعی این سومین مجتمع شیر شتری ایران در جهان به حساب می آید.

وی افزود: در امارات تمامی مشاوران ایرانی فعالیت می کنند و قول می دهیم با توجه به توان بالایی که داریم در کمتر از یک سال و در همین زمان این پروژه را افتتاح کنیم و محصولات شیر شتر ایران را در طبس بنوشیم.

مدیرعامل شرکت ساربان کویر طبس با اشاره به جذب سرمایه گذار در این زمینه خاطرنشان کرد: از کشورهای بحرین و قطر سرمایه گذارانی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نخستین مجتمع شتر شیری ایران در طبس کلنگ زنی شد

امروز نخستین مجتمع شتر شیری ایران در طبس کلنگ زنی شد