مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 13:372014-11-27اجتماعي

13 هزار تماس با سامانه مشاوره تلفنی بهزیستی خراسان رضوی


کارشناس مسئول مشاوره تلفنی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در شش ماهه نخست امسال 13 هزار تماس موفق از طریق شهروندان با سامانه 1480 بهزیستی خراسان رضوی بر قرار شده است و فقط 15 درصد این تماس ها ناموفق باقی مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کارگاه آموزشی مشاوران تلفنی منطقه یک کشور متشکل از شش استان شرق کشور به سرگروهی خراسان رضوی در بهزیستی خراسان رضوی در حال برگزاری است و تا عصر امروز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس مسئول مشاوره تلفنی بهزیستی خراسان رضوی، در حاشیه این کارگاه در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه با هدف به روز کردن اطلاعات و ارتقای سطح دانش مشاوران مرکز 1480 بهزیستی استان برگزار می شود.

طاهره علوی افزود: به جهت اینکه مشاوره تلفنی تفاوت زیادی با مشاوره حضوری دارد، مشاورانی که از طریق خط 1480 به مراجعین مشاوره می دهند باید از محدودیت ها، مزیت ها و مزایای این نوع مشاوره آگاهی کامل داشته و با تکنیک های این بحث آشنا باشند.

15 درصد تماس ها با سامانه مشاور تلفنی ناموفق باقی مانده وی عنوان کرد: در این خط که 16 کارشناس ارشد روان شناسی با گرایش های مختلف مشغول پاسخگویی به مراجعین از سراسر استان هستند متأسفانه یک سری تماس های مزاحمتی داریم که مشاوران در این کارگاه، با روش های کشف و رد این نوع تماس ها با استفاده از تکنیک های روان شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار تماس با سامانه مشاوره تلفنی بهزیستی خراسان رضوی

13 هزار تماس با سامانه مشاوره تلفنی بهزیستی خراسان رضوی