مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 13:372014-11-27سياسي

ستاد صیانت از حقوق شهروندی لرستان رتبه سوم کشوری را کسب کرد


مسئول دبیرخانه اتاق فکر فعالان فرهنگی - اجتماعی استان لرستان گفت: ستاد صیانت از حقوق شهروندی لرستان رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرهاد طهماسبی عصر پنجشنبه در دومین نشست فعالان فرهنگی - اجتماعی استان لرستان امید و نشاط اجتماهی را یکی از سیاست های محوری دولت دانست و اظهار داشت: این سیاست در قالب برنامه های اجرایی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و کارگروه های تخصصی در سطح استان ها پیگیری می شود.

وی عنوان کرد: کارگروه تخصصی فرهنگی - اجتماعی استان که با ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اداره می شود در ارزیابی های وزارت کشور نمره 100 را کسب کرده و این دستاورد بسیار بزرگی است.

مسئول دبیرخانه اتاق فکر فعالان فرهنگی - اجتماعی استان لرستان افزود: همچنین در ارزیابی های شش ماه اول امسال از سوی وزارت کشور ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان لرستان در سایه فعالیت های مستمر همکاران رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

طهماسبی به زمینه های دینی و اعتقادی، ملی و ایرانی در بحث امید و نشاط اشاره کرد و گفت: سیاست کلی دولت نیز در راستای تقویت این بعد از زندگی اجتماعی بوده بطوریکه طی یکسال گذشته در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد صیانت از حقوق شهروندی لرستان رتبه سوم کشوری را کسب کرد

ستاد صیانت از حقوق شهروندی لرستان رتبه سوم کشوری را کسب کرد