مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:372014-11-27سياسي

دیوان مرتضوی را برخلاف دو متهم دیگر مشمول تخفیف ندانست


"دو تصمیم دادگاه برای دادستان سابق تایید شد و قطعیت یافت و سومی نقض شد، با این حال حکم برای اجرا به دادسرا ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به فاصله چند روز از رسانه ای شدن رای دیوان عالی کشور در پرونده کهریزک، میرمجید طاهری، وکیل خانواده جان باختگان درباره جزییات آن گفت: روز گذشته حکم را دریافت کردم که بر اساس آن -همان گونه که پیشتر رسانه ای شده بود،- محکومیت آقای مرتضوی، دادستان سابق به انفصال دائم از شغل قضایی و همچنین انفصال 5 ساله از مشاغل دولتی مورد تایید ایشان قرار گرفته و قطعیت یافته است.

وی افزود: البته این حکم برای دو متهم دیگر، آقایان حیدری فر و حداد دهنوی تخفیف خورده و به شش سال انفصال از مشاغل قضایی و دو سال انفصال از مشاغل دولتی رسیده است.

این احکام همگی قطعی هستند و برای اجرا به دایره اجرای احکام دادسراس کارکنان دولت ارجاع داده شده اند تا دستگاه های ذیربط در جریان آن قرار گیرند.

این وکیل دادگستری در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت جریمه دویست هزار تومانی در نظر گرفته شده برای مرتضوی از باب اتهام گزارش خلاف واقع، گفت: البته عنوان درستِ اتهام متوجه وی، معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع بود که قضات محترم دیوان به این دلیل که از بابت موضوع و نوع مجازات به آن اشکال وارد می دانستند، حکم را نقض کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان مرتضوی را برخلاف دو متهم دیگر مشمول تخفیف ندانست

دیوان مرتضوی را برخلاف دو متهم دیگر مشمول تخفیف ندانست