مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:322014-11-27سياسي

گفتمان انقلاب اسلامی نگاه فرامذهبی دارد


رییس جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که «تشیع ناب، انقلابی و عقلانی از قم بر می خیزد» گفت: گفتمان انقلاب اسلامی نگاه فرامذهبی دارد.

- رییس جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که تشیع ناب، انقلابی و عقلانی از قم بر می خیزد گفت: گفتمان انقلاب اسلامی نگاه فرامذهبی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی پناهندگان افغانستان در مجتمع یاوران مهدی(عج)، گفت: متاسفانه امت اسلامی امروز با مسائل و مشکلاتی همانند عقب افتادگی علمی، جنگ، تجزیه، تفرقه و وجود رژیم صهیونیستی روبرو هستند.

وی با بیان این که امت اسلامی از جایگاه متناسب سیاسی، اجتماعی و بین المللی در سطح جهان برخوردار نیست اظهار کرد: مسلمانان همچنین از جایگاه علمی خاصی نیز برخوردار نیستند.

وی یادآور شد: وقتی کشور ما برای خیز علمی آماده می شود هزار مشکل برای آن ایجاد می کنند تا به این پیشرفت ها نرسد؛ سطح دانشگاه های کشورهای اسلامی در حد متناسب نیست؛ در عرصه زندگی خود نیز شاهد وجود رژیم صهیونیستی هستیم که هیچ توجیه ندارد، هر روز شاهد جنگ و درگیری در میان امت اسلامی هستیم.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که امت اسلامی باید از نظر مذهبی به یک اصول متحد برسد خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان انقلاب اسلامی نگاه فرامذهبی دارد

گفتمان انقلاب اسلامی نگاه فرامذهبی دارد