مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:322014-11-27اجتماعي

سهل انگاری یک واحد تولیدی گرمسار در آلودگی محیط زیست


رییس اداره محیط زیست گرمسار از مهار آلودگی زیست محیطی ناشی از سهل انگاری واحد صنعتی در گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، حبیب دارپرنیان اظهار کرد: یک واحد ساخت نئوپان و اوراق فشرده چوبی به دلیل مدیریت ناصحیح بر ضایعات و پسماندهای تولیدی، موجبات بروز آلودگی زیست محیطی را در شهرک صنعتی ایوانکی فراهم کرد.

وی توضیح داد: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل شبانه، دود غلیظی را در منتهی الیه شرق شهرک صنعتی ایوانکی، مشاهده و سریعا به محل عزیمت کردند.

در بررسی ها مشخص شد، واحد صنعتی یاد شده ضایعات چوبی حاصل از فرآیند تولید را در محلی نامناسب و به طور غیراصولی دپو کرده و در هنگام تعمیرات و جوشکاری سوله، به دلیل سهل انگاری، جرقه های ناشی از جوشکاری موجب مشتعل شدن ضایعات و در نتیجه آلودگی شدید هوا شده است.

وی افزود: با حضور به موقع مامورین آتش نشانی شهرک صنعتی ایوانکی، شعله های آتش مهار گردید ولیکن آلودگی ناشی از دود تا ساعتها در منطقه وجود داشت، لذا به منظور جلوگیری از تکرار چنین حوادثی ضمن صدور اخطاریه زیست محیطی، طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماند و طبق ماده 14 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا با این واحد برخورد قانونی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری یک واحد تولیدی گرمسار در آلودگی محیط زیست

سهل انگاری یک واحد تولیدی گرمسار در آلودگی محیط زیست