مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:222014-11-27سياسي

400 ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: 400 ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام حمیدرضا حنان ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در محل استانداری لرستان برپایی نمایشگاه کتاب را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و اظهار داشت: آخرین نمایشگاهی که در لرستان برگزار شد به اسفندماه سال 91 و در بدترین زمان سال مربوط می شد که از نظر کمی و کیفی نیز مشکلاتی داشت.

وی افزود: در صدد هستیم که امسال با برگزاری یک نمایشگاه قوی و پر شور نمایشگاه قبلی را جبران کرده تا شاهد استقبال بی نظیر مردم از این نمایشگاه باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به بیان اقدامات صورت گرفته برای برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در لرستان پرداخت و بیان داشت: قبل از ورود من به مجموعه ارشاد این اداره کل با وزارتخانه تفاهم نامه هایی منعقد کرده بود که جای برپایی نمایشگاه کتاب در این تفاهم نامه ها خالی بود.

حجت الاسلام حنان افزود: برای برگزاری این نمایشگاه تلاش های زیادی کردیم تا بالاخره موفق به اخذ مجوز برای برگزاری نمایشگاه سراسری در لرستان شدیم.

وی از حضور بیش از 400 ناشر برجسته کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان خبر داد و عنوان کرد: می توان گفت این نمایشگاه همان نمایشگاه سالانه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند

400 ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند