مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 11:222014-11-27سياسي

با حضور معاون استاندار تهران جلسه شورای اداری قرچک برگزار شد


چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال 93 با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران در سالن اجتماعات شهرداری قرچک برگزار شد.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال 93 با حضور نعمت اله ترکی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک، سید جواد رضوی معاون فرماندار قرچک، ابراهیم جمشیدی بخشدار مرکزی، موسوی شهردار، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دیگر مسئولان شهرستان قرچک در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

فرماندار شرستان قرچک در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان نوپای قرچک دارای محرومیت های مضاعفی در حوزه های مختلفی همچون بهداشت و درمان، فرهنگی و عمرانی است و این در حالی است که در 20 کیلومتری پایتخت قرار دارد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید و استاندار تهران، نگاه ویژه ای به این شهرستان تازه تاسیس برای فراهم کردن زیرساخت ها و تسریع خدمت رسانی مطلوب به مردم این شهرستان انجام دهند.

این مسئول بیان داشت: به امید خداوند متعال و نگاه ویژه دولت به این شهرستان و رفع نواقص موجود بتوان در عرصه خدمت به مردم خوب و فهیم شهرستان قرچک گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون استاندار تهران جلسه شورای اداری قرچک برگزار شد

با حضور معاون استاندار تهران جلسه شورای اداری قرچک برگزار شد