مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 09:472014-11-27ورزشي

در هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور صبای قم با شکست از مس کرمان قعرنشین ماند


هندبالیست های صبای قم ششمین باخت متوالی در رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور را در دومین بازی خانگی این فصل پذیرا شدند.

- " از قم، هفتمین هفته لیگ برتر هندبال کشور در حالی به پایان رسید که تیم هندبال مردان صبای قم در دومین بازی خانگی خود از فصل جاری پیکارهای لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از تیم صنعت مس کرمان شکست خورد.

بازی های دور رفت از فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر هندبال قهرمانی مردان باشگاه های کشور وارد هفته هفتم خود شد و طی آن تیم هایی که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند موفق به شکست حریفان خود شدند اما صبای قم در خانه مغلوب صنعت مس کرمان شد.

تیم هندبال صبای قم که برای دومین فصل متوالی در رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور حضور دارد در پنجمین روز آذر ماه در دیداری خانگی میزبان تیم هندبال صنعت مس کرمان بود و در پایان بازی را به میهمان خود که از تیم های بالانشین جدول است، واگذار کرد.

این دومین بازی خانگی شاگردان امیرحسین صفوی در لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه های کشور در دور رفت به شمار می رفت که طی آن صبای قم در حضور تماشاگران قمی پذیرای تیم صنعت مس کرمان بود و سرانجام با اختلاف عجیب و قریب 18 گل شکست را پذیرفت و بدین ترتیب شاگردان امیرحسین صفوی در تیم صبای قم در دومین دیدار خانگی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور صبای قم با شکست از مس کرمان قعرنشین ماند

در هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور صبای قم با شکست از مس کرمان قعرنشین ماند