مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 08:422014-11-27سياسي

فرماندار هندیجان: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوص حمایت کند


فرماندار هندیجان خواستار حمایت هر چه بیشتر دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی شد.

- " از هندیجان، احمد جعفری نسب پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دستگاه تاپ لیفت(از آب گیری شناورها) شرکت شناورسازان صنعت دریا که در شهرستان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه در صنعت دریایی حمایت می کند و در انتظار حمایت های بیشتری نیز هستیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم تحولی در هندیجان اتفاق بیافتد و شهرستان از این وضعیت خارج شد، باید با وحدت و همدلی از سرمایه گذاری بخش خصوصی دفاع کنیم.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه پیشینه تاریخی هندیجان بسیار طولانی است و این شهرستان باید از فرصت های موجود و پیش روی خود استفاده کند، افزود: اینکه تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در توسعه این شهرستان به وجود نیامده به این دلیل است که از فرصت های به وجود آمده استفاده نشده است.

نماینده عالی دولت در هندیجان ادامه داد: پتانسیل ها و استعدادهای زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید به نحو احسن از آنها استفاده شود و ما به عنوان مسئول وظیفه داریم که انجام کارها را برای بخش خصوصی روان سازی کنیم.

وی با بیان اینکه تا آنجا که توانسته سعی کرده ایم بروکراسی اداری را در راستای تسریع در انجام امور کاهش دهیم و از سرمایه گذاران در این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار هندیجان: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوص حمایت کند

فرماندار هندیجان: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوص حمایت کند