مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 06:172014-11-27ورزشي

گرند خراسان شمالی برابر سپیدرود رشت هم باخت


تیم فوتبال گرند خراسان شمالی سومین باخت متوالی خود در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور را برابر سپیدرود رشت تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، چهارشنبه شب از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم گرند خراسان شمالی در ورزشگاه تختی بجنورد میزبان سپیدرود رشت بود که این بازی در پایان 90 دقیقه با حساب یک بر صفر به نفع میهمان خاتمه یافت.

نماینده خراسان شمالی در این رقابت ها در حالی سومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد که در دو هفته قبلی این مسابقات به ترتیب دو باخت در برابر تیم های شهرداری زنجان و خونه به خونه بابل تجربه کرده بود.

تیم فوتبال گرند خراسان شمالی تا پایان هفته هفتم این مسابقات از مجموع دیدارهای خود تنها چهار امتیاز خانگی کسب کرده بود و در انتهای جدول رده بندی قرار داشت و در حالی که امیدوار بود با کسب سه امتیاز این بازی خانگی خود از انتهای جدول جدا کند، موفق به انجام این کار نشد.

بارش باران وضعیت زمین چمن نامناسب ورزشگاه تختی بجنورد را بسیار نامطلوب کرده بود به گونه ای که کیفیت بازی در زمین گلی افت شدیدی کرده بود و تنها حملات مستقیم در دستور کار دو تیم قرار داشت.

نیمه نخست بازی با وجود حملات بازیکنان سپیدرود رشت با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم میهمان موفق شد با استفاده از یک توپ برگشتی و غفلت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرند خراسان شمالی برابر سپیدرود رشت هم باخت

گرند خراسان شمالی برابر سپیدرود رشت هم باخت