مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 05:072014-11-27اقتصادي

زمستان فصل رکود گردشگری


معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز گفت: تعرفه مراکز اقامتی استان تا پایان سال تغییر نمی کند.

- احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز اظهارکرد: تعداد گردشگران در فصول سرد سال به ویژه اوایل زمستان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

وی افزود: بیشتر مردم دوست دارند در فصل های گرم سال مسافرت کنند و در هوای سرد کمتر به مدت چند روز متوالی از منزل دور می شوند .

ترکاشوند تصریح کرد: کسانی که سفر در فصل زمستان را تجربه کرده اند، به خوبی می دانند که لذت های سفر در این فصل کمتر از مسافرت در فصل تابستان نیست .

وی ادامه داد: طبیعت در فصول سرد، آرامش به خصوصی دارد وگردشگران می توانند به راحتی و بدون برخورد با ازدحام جمعیت از مناظر و مکان های مختلف گردشگری لذت ببرند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز ابراز کرد: برای ترغیب انگیزه گردشگری در میان مردم، مراکز اقامتی و هتل های استان نه تنها تا پایان سال تعرفه های خود را افزایش نمی دهند بلکه به مراجعه کنندگان نیز تخفیف مناسبی ارائه می دهند .

ترکاشوند در بخش دیگری از صحبت های خود از برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی به میزبانی استان البرز اشاره کرد و گفت: این جشنواره 23 بهمن الی هفت اسفندماه در هتل دیزین برگزار خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان فصل رکود گردشگری

زمستان فصل رکود گردشگری