مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 04:322014-11-27ورزشي

تدوین سند راهبردی و عملیاتی کشتی تا افق 2026/ تنها متکی ستاره ها نباشیم


رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: سند راهبردی و عملیاتی کشتی تا افق سال 2026 ترسیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رسول خادم چهارشنبه شب در نشست خبری با موضوع مازندران میزبان مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد و بررسی وضعیت کشتی گفت: سند راهبردی و عملیاتی در حال تدوین است که چشم انداز کشتی کشور را تا سال 2026 ترسیم می کند و امیدواریم در مجمع عمومی کشتی به تایید برسد.

رسول خادم بیان داشت: در این سند، برنامه ها و طرحهای راهبردی مورد توجه قرار گرفته و اهداف و استراتژی های فدراسیون تا سال 2026 ترسیم شده است.

وی گفت: کشتی در بخش های مختلف قابل پیگیری است و زمانیکه بخواهیم جایگاه مناسبی برای این رشته تعریف کنیم، باید در حوزه هایی چون روابط بین الملل، تامین منابع و نیازهای اقتصادی، تعامل اجتماعی استراتژیهایی برای آن تعریف کنیم.

ورزش ملی باید کارکردهای مختلفی داشته باشدوی با بیان اینکه کشتی ورزش ملی است تاکید کرد: ورزش ملی باید دارای کارکردهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باشد و استراتژیهای مختلف باید برای این هدف ترسیم شود.

خادم از روسها به عنوان رقیب اصلی ایران در جهان یاد کرد و گفت: باید بتوانیم یک رویکرد پایدار در حفظ جایگاهمان داشته باشیم، می توانیم با یک نظام برنامه ای مشخص جزو تیمهای برتر دنیا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبردی و عملیاتی کشتی تا افق 2026/ تنها متکی ستاره ها نباشیم

تدوین سند راهبردی و عملیاتی کشتی تا افق 2026/ تنها متکی ستاره ها نباشیم