مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 03:422014-11-27ورزشي

هم زمان با هفته بسیج یادواره شهدای ورزشکار سمیرم برگزار شد


هم زمان با هفته بسیج، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان سمیرم در سالن ورزشی 17 شهریور این شهر برگزار شد.

- " از سمیرم، شامگاه چهارشنبه یادواره شهدای ورزشکار شهرستان با حضور خانواده های معظم شهدا، بسیجیان ورزشکار و سایر اقشار مردم در سالن ورزشی 17 شهریور سمیرم برگزار شد.

در این همایش، معاون آموزشی حوزه علمیه امام صادق (ع) سمیرم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی برگرفته از مکتب ولایت و امامت است و ترویج این فرهنگ سبب رشد و پیشرفت جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی هارونی با اشاره به ولایت مداری ورزشکاران شهرستان سمیرم افزود: همه ما ورزشکاران شهرستان سمیرم، با سردادن ندای لبیک یا علی (ع) اعلام می کنیم که سفیران فرهنگ علوی هستیم و تا آخرین قطره خون مدافع ولایت علوی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پیرو حسین بودن یعنی شهادت و صبر و استقامت در راه خدا و ما پیروی از مکتب حسینی را با ندای لبیک یاحسین (ع) اعلام می کنیم.

معاون آموزشی حوزه علمیه امام صادق (ع) سمیرم تبعیت از ولایت فقیه را بزرگ ترین افتخار بسیجیان دانست و تصریح کرد: اجازه نمی دهیم رهبر معظم انقلاب در عرصه نبرد با دشمنان تنها بماند و با فریاد لبیک یا خامنه ای اعلام می کنیم که دشمنان کور خوانده اند اگر لحظه ای بخواهند فکر کنند که امامت و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم زمان با هفته بسیج یادواره شهدای ورزشکار سمیرم برگزار شد

هم زمان با هفته بسیج یادواره شهدای ورزشکار سمیرم برگزار شد