مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 21:172014-11-26سياسي

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت تجلیل از طلاب بسیجی در قم


طلاب ممتاز بسیجی حوزه علمیه قم طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه فیضیه تجلیل شدند.

- " از قم، مراسم تجلیل از طلاب بسیجی حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در مدرسه فیضیه قم به همت تیپ مستقل امام صادق(ع) و حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) توطئه های دشمنان را برای جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی (ص) را نقش بر آب کرده بودند، بیان کرد: ایشان حرکت نابی را در ایران اسلامی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: اگر امتی بخواهد در برابر استعمارگران ایستادگی کند باید از بسیج استفاده کرده و ارزش های انقلابی را در میان خود ترویج کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه در دنیای اسلام ایران توانسته مقاومت در برابر زورگویی ها را نهادینه کند بیان کرد: دشمن در عرصه های مختلف برای تضعیف اسلام قدم برداشته است و امروز مردم کشورهای اسلامی باید بدانند که این دشمنان به راحتی از اسلام دست بر نخواهند داشت.

قرائت بیانیه توسط حجت الاسلام مهدی شاهمرادی فرمانده بسیج مدرسه دارالشفا و فیضیه و همچنین تجلیل از 6 بسیجی نمونه حوزه علمیه استان قم بخش های دیگر این مراسم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت تجلیل از طلاب بسیجی در قم

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت تجلیل از طلاب بسیجی در قم