مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 19:172014-11-26ورزشي

رییس فدراسیون دوومیدانی: اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد


اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد.

- " از اصفهان، افشین داوری امشب در نشست مجمع عمومی نواب رییس بانوان هیئت های دوومیدانی سراسر کشور که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نام گذاری مسابقات دوومیدانی صحرانوردی به نام بانوی شهیده به دلیل هم زمانی با هفته بسیج کار عاقلانه و مدبرانه ای از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات بود که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی تصریح کرد: 20 استان ما دارای نواب رییس است که از این هم بیشتر می شود و 28 استان ما در مسابقات صحرانوردی بانوان که از فردا در استان آغاز می شود، شرکت دارند که امیدوارم این مسابقات مسیر خوبی را برای موفقیت این رشته در میادین مختلف فراهم کند.

رییس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان توجه خوبی را به ورزش بانوان داشته است که باید از این فرصت برای رشد و ارتقا رشته دوومیدانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 40 درصد جلسات ما به فعالیت های ورزش بانوان مربوط می شود، اضافه کرد: در برخی از رشته ها بانوان ما پرفروغ ظاهر شده اند که نشان دهنده همین توجهات است.

داوری تأکید کرد: رشته دوومیدانی رشته ای زمان بر است و اگر بخواهیم استعدادی را شناسایی هدایت و به نتیجه برسانیم، پروسه زمانی طولانی را می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون دوومیدانی: اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد

رییس فدراسیون دوومیدانی: اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد