مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 14:472014-11-26سياسي

معاون فرماندار همدان: همدان 90 منطقه حاشیه نشین دارد


معاون امور عمرانی فرماندار همدان از وجود 90 منطقه حاشیه نشین در همدان خبر داد.

- " از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی همدان با اشاره به وجود 90 منطقه حاشیه نشین در همدان، اظهار کرد: شهرستان همدان از شهرستان های مهاجرپذیر بوده و افرادی با فرهنگ های مختلف در این مناطق زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه مهاجرفرستی همدان تنها از نخبگان است، افزود: بیش از 15 منطقه برای توانمندسازی در نظر گرفته شده و تا کنون در پنج منطقه حصار علی آباد، ولیعصر، منوچهری، خضر و مزدقینه اقدامات لازم انجام شده است.

معاون عمرانی فرماندار همدان از هزینه 56 میلیارد و 800 میلیون تومان برای توانمندسازی مناطق مورد نظر در طرح توانمندسازی خبر داد و افزود: احداث کتابخانه، راه اندازی مهدکودک ها، احداث کانون فرهنگی و مراکز آموزشی و اجتماعی در این مناطق مورد توجه بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 15 پروژه فرهنگی اجتماعی در حال احداث است و یک طرح اجرایی در قالب سه دستگاه متولی در نظر گرفته شده، افزود: 16 میلیارد و 882 میلیون تومان در اجرای پروژه ها هزینه شده و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

محمدی با اشاره به اجرای طرح شورای فرهنگی محلات افزود: در قدیم در محلات به تصمیم گیری برای انجام کارهای اجرایی پرداخته می‎شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار همدان: همدان 90 منطقه حاشیه نشین دارد

معاون فرماندار همدان: همدان 90 منطقه حاشیه نشین دارد