مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 14:322014-11-26اقتصادي

مرز مهران امن ترین مرز خاکی کشور با عراق است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: متاسفانه عراقی ها بدون هماهنگی با ما در بعضی از مواقع مرز را می بندند که اگر ما سردخانه و تجهیزات لازم در مرز داشته باشیم از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود و زیان تجار ما به حداقل می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، شعبان فروتن در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات اظهارکرد: توجه و توسعه زیرساخت های مرز بین المللی مهران می تواند سهم بسزایی در توسعه استان و رفع مشکلات فعالان اقتصادی و تجار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بی نظمی های موجود در این مرز بین المللی مربوط به طرف عراقی است، افزود: یکی از مشکلاتی که تجار و فعالان این مرز با آن مواجه هستند بحث تردد و کارت های رفت و آمد این افراد است که هر دستگاهی که در مرز فعالیت دارد کارت تردد خاص خود را می خواهد این در حالی است که کارت بازرگانی تجار ما بیان کننده هویت هر فرد است.

فروتن نبود انبارهای مکانیزه و سردخانه را از جمله کمبودهای مرز مهران برشمرد و اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی برای استان مصوب شده و منطقه آزاد نیز در دست بررسی است که امیدواریم به هدف برسد چراکه تحولی بزرگ در اقتصاد استان را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران امن ترین مرز خاکی کشور با عراق است

مرز مهران امن ترین مرز خاکی کشور با عراق است