مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 14:122014-11-26پزشكي

تذکر وزارت بهداشت درباره سوسیس و کالباس حیوانات حرام گوشت


مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو به شایعات مربوط به عرضه سوسیس و کالباس حیوانات حرام گوشت در برخی از فروشگاه های کشور، - پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر هدایت حسینی اظهار داشت: درباره شایعاتی که در خصوص واردات سوسیس و کالباس حیوانات حرام گوشت مطرح می شود، با قاطعیت می توان گفت نه تنها در مورد فرآورده های حیوانات حرام گوشت بلکه هیچگونه مجوزی از سوی سازمان غذا و دارو برای واردات سوسیس و کالباس صادر نشده است.

وی تاکید کرد: وجود هرگونه سوسیس و کالباس بدون مجوز وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در سطح عرضه، نشان دهنده این است که این کالا به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و از آنجا که ایمنی و سلامت آنها مورد تایید نیست به مصرف کنندگان توصیه می کنیم از خرید و مصرف چنین فرآورده هایی خودداری کنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، حسینی ادامه داد: این قبیل فرآورده های غیرمجاز به دلیل اینکه توسط سازمان غذا و دارو، آزمایش و کنترل نشده اند، در نتیجه نمی توان سلامت آنها را تایید کرد.

مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، تصریح کرد: اگر مصرف کنندگان با مواردی هم مواجه شدند با شماره 1490 تماس گرفته و موارد را اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر وزارت بهداشت درباره سوسیس و کالباس حیوانات حرام گوشت

تذکر وزارت بهداشت درباره سوسیس و کالباس حیوانات حرام گوشت