مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 13:372014-11-26اقتصادي

شورای گفتگو ظرفیت خوبی برای حل مشکلات صنعت در قزوین دارد


نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: شورای گفتگو ظرفیت بسیار خوبی برای شناسایی و ارائه راهکار برای حل مشکلات و موانع تولید و صنعت در استان قزوین دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نیما بصیری تهرانی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی در خصوص بهبود فضای کسب و کار،خوشبختانه نقش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در دولت جدید بیشتر شده که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.

رییس کمیته صنعت و معدن شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: در قزوین استاندار و مسئولان نگاه ویژه ای به صنعت دارند و رسیدگی به مشکلات صنعت نساجی را در اولویت کاری قرار داده اند.

بصیری یادآورشد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با ابلاغ رییس جمهور در استان ها فعال شده و در قزوین نیز با تشکیل جلسات متعدد تاکنون مسائل مهمی مورد بر رسی قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: ریاست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بر عهده استاندار و دبیری با رییس اتاق بازرگانی است و حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی به تقویت جایگاه این تشکل کمک کرده تا با تعامل مشکلات صنایع استان در منطقه بخوبی مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای گفتگو ظرفیت خوبی برای حل مشکلات صنعت در قزوین دارد

شورای گفتگو ظرفیت خوبی برای حل مشکلات صنعت در قزوین دارد