مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 13:222014-11-26سياسي

همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین تجمع عظیم بسیجیان در بیجار برگزار شد


همزمان با پنجم آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گردهمایی و تجمع عظیم بسیجیان در بیجار برگزار شد.

- " از بیجار، ظهر امروز همزمان با هفته بسیج تجمع عظیم بسیجیان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان و امام جمعه و فرماندار و خیل عظیمی از جمعیت در حسینیه این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه بیجار در حاشیه این مراسم با تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان سلحشور همواره پیرو خط رهبری بوده و برای اعتلای اسلام و انقلاب تلاش خواهند کرد.

سید حسین محمودی خاطرنشان کرد: بسیجیان با بصیرت و آگاهی از هجمه های دشمنان ضمن مقابله با فتنه های آنان به ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه می پردازند.

وی با بیان اینکه بیشتر کشورهای اسلامی تفکرشان برگرفته از تفکر بسیجی و انقلابی بسیجیان کشورمان است بیان کرد: تمام حرکات و رفتارها و عملکرد بسیجیان منطبق با آیات قرآنی و در خط تفکر رهبری است.

محمودی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و بسیجیان برنده ترین و مجهزترین سلاح ایران در برابر دشمنان است عنوان کرد: هجمه های فرهنگی و نرم دشمنان علیه کشورمان با حضور نیروهای بسیجی راه به جایی نخواهد داشت.

فرماندار بیجار نیز در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: هفته بسیج، گرامیداشت تمام از خود گذشتگی ها و جان فشانی هایی است که  جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین تجمع عظیم بسیجیان در بیجار برگزار شد

همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین تجمع عظیم بسیجیان در بیجار برگزار شد