مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 13:222014-11-26سياسي

دشمن از گسترش انقلاب اسلامی هراس دارد


مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیجیان همواره درطول انقلاب در مقابل تمامی توطئه های دشمن ایستاده اند، - گفت: دشمن از انقلاب اسلامی و ترویج آن در میان سایر دولت ها و منطقه ها می هراسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی مزگی نژاد مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی بعدازظهر چهارشنبه در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان بشرویه بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سالها پیش با بصیرت و دلسوزی بسیار برای انقلاب فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را صادر کرد و این عمل باعث تشکیل بسیج شد.

وی افزود: بسیج تنها با این هدف تشکیل شد تا با روحیه اخلاص و ایثارگری، انقلاب اسلامی را به تمامی دنیا صادر کند و خوشبختانه امروز این اتفاق بزرگ رخ داده است و می توانیم نتایج انقلاب و قیام رهبرانقلاب اسلامی را در سراسر دنیا مشاهده نماییم.

مزگی نژاد اظهارداشت: امروزه دشمن تنها در هراس از انقلاب اسلامی و ترویج آن در میان سایر دولت ها و منطقه ها بوده و تنها هدفش نابودی انقلاب اسلامی ایران است اما مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول 35 سال که از عمر انقلاب می گذرد با تمام نیرو و جان خویش از انقلاب خود حفاظت و حراسات کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از گسترش انقلاب اسلامی هراس دارد

دشمن از گسترش انقلاب اسلامی هراس دارد