مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:222014-11-26سياسي

15هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام 15 هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور در کمتر دو ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، علی حسین پازدار در همایش تجلیل از فعالان عرصه سازندگی و محرومیت زدایی که در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به بسیجیانی که با منت و با افتخار در مناطق محروم منشأ خیر و برکت بودند، گفت: این هفته مصادف با سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) بر تشکیل ارتش 20 میلیونی و فرصت خوبی برای تجلیل از شهدا ایثارگران و رزمندگان و جانبازان و آزادگان بسیج است.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است که کارکردهای بسیج را در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، سازندگی و خدمت رسانی به مردم معرفی کنیم و برای معرفی بسیج به عنوان مؤثرترین عامل در برقراری امنیت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

پازدار بیان کرد: مردم ولایت مدار لرستان به شایستگی نقش خود را در عرصه انقلاب ایفا کردند و یاد شهدای بسیجی دوران دفاع مقدس را گرامی می داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد: در سپاه حضرت ابوالفضل تمام سعی و تلاش و تدبیر ما بر این است که کارهای مهم در لابه لای کارهای غیر مهم گم نشوند، ما در سپاه کارهای غیر مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

15هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند