مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:172014-11-26سياسي

معاون سابق پارلمانی ستادکل نیروهای مسلح: بسیج تداوم راه انقلاب و شجره طیبه است


معاون سابق پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیج تداوم راه انقلاب و شجره طیبه است و امیدواریم الگویی جهانی باشد.

- " از قزوین، سردار حسن حمیدزاده در همایش بزرگ شکوه مقاومت که ظهر امروز در مسجدالنبی برگزار شد ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان باهنر، رجایی و بابایی و آزادگان استان و خوش آمدگویی به بسیجیان اظهار کرد: اگر به تاریخ گذشته کشور برگردیم دلاوری های مردم ایران اسلامی را می بینیم که نمونه آن تسخیر لانه جاسوسی در پنجم آذر ماه سال 58 است.

وی افزود: کشور ایران در گذشته تحت سلطه و بی تدبیری شاه سرزمین مان بود؛ برای نمونه در کودتای انگلیس رضاشاه به عنوان یک مسئول کشوری بی سواد، فاسد و اسلام ستیز که در سفارت هلند بود کشور را اداره می کرد.

معاون سابق پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: وقتی کشوری با که مسئولانش تابع بیگانگان باشد نتیجه آن ترویج سکولاریسم، برداشتن حجاب بانوان و اسلام زدایی توسط این فرد پیاده می شود که در کنار آن در سال 60 شمسی حوزه علمیه قم زیر نظر حائر یزدی احداث شد.

این مسئول بیان کرد: از سال 32 تا 57 کشور ایران تحت سلطه آمریکا بود که در 22 بهمن سال 57 امام راحل  در برابر اتحادیه اروپا، جبهه استکبار در خارج و منافق در داخل و در سطح منطقه با رژیم صهیونیستی و گروهک های وابسته به غرب و شرق با چریک های فدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سابق پارلمانی ستادکل نیروهای مسلح: بسیج تداوم راه انقلاب و شجره طیبه است

معاون سابق پارلمانی ستادکل نیروهای مسلح: بسیج تداوم راه انقلاب و شجره طیبه است