مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:122014-11-26اقتصادي

سیاست گذاری تجارت خارجی برای حمایت از صادرکننده باشد


رییس کمیسیون تخصصی تجارت، بازاریابی و امور گمرکی اتاق بازرگانی استان اردبیل تاکید کرد: ضروری است رفتار و سیاست گذاری های دولت در حوزه تجارت خارجی در جهت حمایت از صادرکنندگان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اسحاق رسولی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون تجارت اتاق اردبیل با بررسی عوامل ناپایداری در بهبود روند تجارت خارجی استان خروج برخی صادر کنندگان نمونه از چرخه تجارت را یادآور شد.

وی ثبات نسبی در حوزه قانونگذاری و اجرای قوانین را یکی از مزیت های اصلی و قابل ستایش دولت فعلی دانست و ادامه داد: محدودیت هایی که برای صادرکنندگان وجود دارد باید با تدبیر دولت حل شود.

رییس کمیسیون تخصصی تجارت، بازاریابی و امور گمرکی اتاق بازرگانی استان همچنین مشکلات و موانع صادرات را یادآور شد و اضافه کرد: باید قدردان صادرکنندگان نمونه استانی بود در وضعیت های نامناسب اقتصادی در جهت افزایش صادرات تلاش می کنند.

وی معتقد است دولت روحانی تعادل بین چرخه زندگی و سوخت هسته ای را سرلوحه فعالیتش قرار داده است و با هدف ایجاد تفاهم در نظام بین المللی حرکت می کند و بر همین اساس امیدواریم در رسیدن به اهدافش موفق عمل کند.

رسولی با اشاره به تصویب مناطق آزاد ارس در نقاط شمالی استان اضافه کرد: بطور قطع با وصل شدن منطقه شمالی استان به مناطق آزاد ارس تغییرات مثبتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری تجارت خارجی برای حمایت از صادرکننده باشد

سیاست گذاری تجارت خارجی برای حمایت از صادرکننده باشد