مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 12:072014-11-26ورزشي

همزمان با سالروز تشکیل بسیج صورت گرفت اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان لنجان


اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان لنجان در قالب پایگاه های بسیج، گردان های بیت المقدس، الزهرا(س)، امام علی(ع) و امام حسین(ع) هم زمان با سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج برگزار شد.

- " از لنجان، ظهر امروز اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان لنجان با حضور مسئولان ادارات، ارگان‎های مختلف، اقشار مختلف بسیج اعم از دانش‎آموز، دانشجو، طلبه، روحانی، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران، مهندسان، اصناف و بازاریان در قالب تمام گردان ها در خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان با رژه بسیجیان از مقابل جایگاه آغاز شد.

تمامی گردان ها و بسیجیان در ورزشگاه 17 شهریور زرین شهر گرد هم آمدند و با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و پرچم های یا حسین(ع) و یا زهرا(س) و با سر دادن شعارهای انقلابی همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنجان گفت: نقش فرهنگ بسیجی در پیشبرد اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و جامعه بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سالروز تشکیل بسیج صورت گرفت اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان لنجان

همزمان با سالروز تشکیل بسیج صورت گرفت اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان لنجان