مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:572014-11-26اقتصادي

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دهلران: نقدینگی مشکل عمده طرح های صنعتی دهلران است


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دهلران گفت: نقدینگی مشکل عمده طرح های صنعتی در دهلران است.

- " از ایلام، یدالله حاتمی ظهر امروز در نشست مجمع عالی بسیج دهلران گفت: طرح هایی که به صورت غیرفعال هستند بنا به دلایلی چون نداشتن توجیه اقتصادی، نبود جمعیت بهره بردار و مشکلات نقدینگی دچار مشکلات شده اند.

وی نقدینگی را از مهمترین عوامل عقب ماندگی طرح های صنعتی در این شهرستان برشمرد و افزود: شهرستان دهلران به واسطه برخورداری از مواهب و توانمندی های الهی و طبیعی در حوزه نفت و گاز، کشاورزی و صنعت و معدن نیازمند تغییر نگرش و نگاه مسئولین استانی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دهلران تصریح کرد: دولت باید مشاغل و طرح هایی سرمایه گذاری کند که توجیه اقتصادی داشته و قبل از این موضوع باید برآورد و بهره وری کار را مطالعه کند.

وی با اشاره به طرح های نیمه تمام در دهلران ادامه داد: پروژه هایی که کلنگ آن ها در سالیان پیش به زمین زده شده و دولت هم زیرساخت های آن ها را فراهم کرده است اما مجریان و سرمایه گذاران اولویت کاری خود را در پروژه های دیگر قرار داده که دستگاه های متولی و دولت باید نظارت خود را متمرکزتر کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دهلران به مشکل کارخانه سیمان اشاره کرد و گفت: کارخانه سیمان دهلران بعد از گذشت حدود 12 سال از عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دهلران: نقدینگی مشکل عمده طرح های صنعتی دهلران است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دهلران: نقدینگی مشکل عمده طرح های صنعتی دهلران است