مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:572014-11-26سياسي

15 منطقه در همدان نیازمند توانمند سازی است/ همدان نیازمند سند جامع توسعه است


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه پیش از این پنج نقطه برای توانمند سازی در همدان وجود داشت، - گفت: در حال حاضر 15 نقطه در همدان نیازمند توانمند سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد علی محمدی ظهر چهارشنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان همدان با بیان اینکه همدان را از قدیم به 40 چمن می شناخته اند، اظهار داشت: در چمن ها تصمیم سازی و تصمیم گیری می شد و تصمیمات به اجرا در می آمد.

وی با بیان اینکه وجود چمن ها و مرکز محلات مقوله جدیدی نیست اما در مقطعی به فراموشی سپرده شد و این موضوع زمانی اتفاق افتاد که وارد مدیریت شهری جدید شدیم، بیان کرد: اکنون دوره ای شده که اروپایی ها به سمت توسعه مدیریت محله رفته اند و در برلین این طرح در حال اجراست.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه در همدان از گذشته توجه به زیر ساخت های عمرانی اولویت بوده و کمتر به روبناها توجه شده است، عنوان کرد: اکنون به این نتیجه رسیده ایم که باید به رو بناها نیز توجه می شد و زیر ساخت و روبنا باید با هم اجرا می شدند.

محمدی با بیان اینکه باید به مکان ایجاد فرهنگسرا ها، کتابخانه ها، مجتمع های فرهنگی و غیره توجه شود، بیان کرد: بخشی از جامعه را جوانان تشکیل داده اند که در معرض آسیب هستند و باید به آنها توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 منطقه در همدان نیازمند توانمند سازی است/ همدان نیازمند سند جامع توسعه است

15 منطقه در همدان نیازمند توانمند سازی است/ همدان نیازمند سند جامع توسعه است