مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:572014-11-26سياسي

امام جمعه خرمشهر: مذاکره کنندگان غربی از ایمان بسیجیان هراس دارند


دشمن پشت میز مذاکره از توان هسته ای و یا تولید صلاح هسته ای توسط ایران باک ندارد آنچه موجب هراس دشمنان شده، ایمان شما بسیجیان است.

- " از خرمشهر، حجت الاسلام سیدنبی موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع روز بسیج مستضعفین با تشکر از حضور پرشور بسیجیان، اظهار کرد: از همه اقشار مردم قهرمان و ولایت مدار خرمشهر از جمله دانش آموزان، فرهنگیان، حوزویان و عشایر غیور که امروز درپاسخ به ندای رهبر و بنیان گذار و معمار کبیر انقلاب در روز تشکیل بسیج مستضعفین لبیک گفتند سپاسگزارم.

وی در ادامه عنوان کرد: امام عظیم الشان ما در سال 58 آن چیزی را که ما قادر به دیدن آن در آینه نیستیم ایشان در خشت دیدند و برای بیمه کردن ایران اسلامی و ماندگاری انقلاب یکی از بهترین راه کار ها که تشکیل بسیج مستضعفین است را مطرح کردند.

امام جمعه خرمشهر همچنین به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و آن را مرتبط با ایمان بسیجیان دانست و گفت: امروز که دشمن پشت میز مذاکره نشسته است از توان هسته ای و یا تولید صلاح هسته ای توسط ایران باک ندارد آنچه موجب هراس دشمنان شده، ایمان شما بسیجیان است.

وی ادامه داد: اینکه ایران توانسته در منطقه حرف اول را بزند و اینکه بزرگ ترین عامل بازدارنده برای دشمنان نظام مقدس اسلامی است نتیجه راهنمایی های امام بزرگوار و عنایت ویژه امام عصر (عج)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرمشهر: مذاکره کنندگان غربی از ایمان بسیجیان هراس دارند

امام جمعه خرمشهر: مذاکره کنندگان غربی از ایمان بسیجیان هراس دارند