مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:522014-11-26ورزشي

جواد زرینچه:حق ما باخت در دربی نبود


مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم شروع بسیار خوبی در نیمه اول داشته، گفت: در پایان این دیدار حق ما باخت نبود و می‎توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

جواد زرینچه در گفتگو با مهر، شروع دربی را برای استقلال خوب توصیف کرد و افزود: بازی را خیلی خوب و جاندار شروع کردیم و توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم و فشار بسیار زیادی آوردیم و حتی می‏ توانستیم گل دوم را هم به پرسپولیس بزنیم.

وی تاکید کرد: در بین دو نیمه هم به بازیکنان یادآوری کردیم که اجازه ندهند پرسپولیسی‎ها ضربات ایستگاهی بزنند اما متاسفانه از همان جایی ضربه خوردیم که مرتبا به بازیکنان تذکر می‎دادیم.

مربی استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: همان توپی که لو رفت و منجر به گل پرسپولیس شد می‎توانست گل دوم ما باشد، اما اشتباه بازیکن ما باعث شد تا پرسپولیس از این موقعیت استفاده کرده و گل تساوی را بزند.

زرینچه در ادامه افزود: ما در بازی‎های گذشته نیز بارها به بازیکنان توصیه می‎کردیم که مراقب ضربات ایستگاهی حریف باشند، اما آنها همانند این بازی توجه نکردند و ما در بازی های قبلمان نیز از همین جا آسیب دیدیم.

وی گفت: بعد از گل دوم پرسپولیس ما تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم به گل دست پیدا کنیم که متاسفانه یک بار توپ به تیر دروازه خورد و بار دیگر داور گل دوم ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد زرینچه:حق ما باخت در دربی نبود

جواد زرینچه:حق ما باخت در دربی نبود