مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:522014-11-26فرهنگي

ارسال بیش از 3000 اثر به جشنواره ملی سرزمین نور


دبیر دوازدهمین جشنواره سرزمین نور از آثار ارسال شده به جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد و گفت: تا کنون بیش از 3000 اثر به جشنواره ملی سرزمین نور رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سیدمحمد یاشار نادری با اعلام این خبر گفت: روز گذشته هشتمین جلسه جشنواره ملی سرزمین نور با حضور هنرمندان و فرهیختگان، اعضای جشنواره ملی سرزمین نور و کارشناسان فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور بسیج به منظور بحث و تبادل نظر درباره نوآوری، خلاقیت و ابتکارات اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور و اهدای جایزه بین المللی باروت خیس برگزار شد.

وی ادامه داد: جشنواره ملی سرزمین نور همه ساله با هدف پرداختن به موضوعات دفاع مقدس و راهیان نور و همچنین ثبت و ضبط احساسات و عواطف زائران راهیان نور کار خود را دنبال می کنیم.

اختتامیه جشنواره سرزمین نور در دهه سوم اسفند امسال برگزار می شود که جزییات این اختتامیه و اخبار مربوط به اهدای جایزه بین المللی باروت خیس در آینده اطلاع رسانی می شود.

نادری تاکید کرد:فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در سایت رسمی این جشنواره به نشانی sarzaminenoor.

ir منتشر شده است.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور ادامه داد: دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در دو سطح حرفه ای و مردمی در بخش های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود که امسال شاهد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 3000 اثر به جشنواره ملی سرزمین نور

ارسال بیش از 3000 اثر به جشنواره ملی سرزمین نور