مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:472014-11-26سياسي

یونیدروا در برگرداندن اموال تاریخی ایران کمک کند


در بسیاری از محاکم بین المللی که شکایات ما مطرح است توانستیم احکام خوبی کسب کنیم، اما در برخی دیگر از پرونده ها موانع و محدودیت های قانونی وجود دارد که ما امیدواریم با استفاده از کمک های موسسه یونیدروا در برگرداندن اموال .

- " رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: در بسیاری از محاکم بین المللی که شکایات ما مطرح است توانستیم احکام خوبی کسب کنیم، اما در برخی دیگر از پرونده ها موانع و محدودیت های قانونی وجود دارد که ما امیدواریم با استفاده از کمک های موسسه یونیدروا در برگرداندن اموال تاریخی متعلق به ایران موفق تر عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در دیدار مسعود سلطانی فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با خوزه آنجلا استرلا فاریا، دبیرکل موسسه یونیدروا(موسسه بین المللی رم برای وحدت حقوق خصوصی)، دو طرف بر افزایش همکاری ها در رابطه با اجرای قوانین استرداد اشیای تاریخی و فرهنگی تاکید کردند.

معاون رییس جمهور در این دیدار با اشاره به وظایف و ماموریت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: در بخش میراث فرهنگی کشورمان با چند مشکل مواجهیم، بخش اول مربوط به انتقال اشیاء تاریخی از جمله ظروف و قطعات مختلف است که در طول چند دهه گذشته به صورت غیرقانونی از ایران خارج شده است، این اشیاء متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیدروا در برگرداندن اموال تاریخی ایران کمک کند

یونیدروا در برگرداندن اموال تاریخی ایران کمک کند