مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1393 ساعت 10:222014-11-26فناوري

ارتقاء آزمایشگا ه های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات


محمد خوانساری، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت آزمایشگاههای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول یکسال گذشته خبر داد و گفت: - در حال حاضر 3 آزمایشگاه تایید نمونه و 4 آزمایشگاه تخصصی در حوزه فناوری ارتباطات در مرکز تحقیقات مخابرات ایران فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی "خبرگزاری دانشجو""، محمد خوانساری، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) با دارا بودن آزمایشگاه های تایید نمونه و تخصصی حوزه فناوری ارتباطات در طول یک سال گذشته بیش از 90 مورد آزمایش تایید نمونه انجام داده است.

وی با بیان این که آزمایش های تایید نمونه ای که در مرکز تحقیقات مخابرات ایران انجام می گیرد در بخش حاکمیتی بوده و برای آزمایشگاه های بخش خصوصی دانشگاه2ها و مراکز علمی صرفه اقتصادی ندارند گفت: در سال جاری بیش از 30 مورد آزمون تایید نمونه برای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه ارتباطات رادیویی، ارتباطات نوری و تجهیزات شبکه انجام داده است.

وی گفت: همچنین بیش از 60 مورد خدمات آزمایشگاهی تخصصی به دانشگاه ها، سازمان ها و شرکت های دانش بنیان و شرکت های خصوصی در حوزه فناوری ارتباطات ارائه شده است که همه این تعداد آزمایش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء آزمایشگا ه های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتقاء آزمایشگا ه های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات